Aditiva pro tvůj vůz - kompletní přehled

Vyčistěte svůj motor aditivy Millers Oils

Abychom mohli zajistit optimální výkon paliva pro váš motor, společnost Millers Oils vyvinula řadu palivových aditiv pro benzínové i naftové motory. Tato aditiva jsou schopna povýšit jakékoli palivo na vyšší level pro váš automobil, a zároveň udržet vnitřnosti motoru v čistotě.

Uvědomili jste si někdy, jaké palivo používáte ve svém vozidle? Zda si vybíráte nejlevnější benzínovou stanici, kterou najdete, nebo zda preferujete prémiová paliva, abyste svému vozidlu poskytli to nejlepší z nejlepšího?

Je pravděpodobné, že palivu, které naléváte do svého vozu, ačkoliv splňuje normy EN590 nebo EN228, můžou chybět některá klíčová aditiva, která by udržela vnitřnosti motoru co nejefektivněji v čistotě. To může vést k nadměrnému hromadění uhlíku a zanešení důležitých součástí, jako jsou ventily EGR, což zase může negativně ovlivnit výkon motoru vašeho vozidla.

 

Pokud chcete svůj motor dobře vyčistit, existují tři hlavní aditiva do paliva Millers Oils, která jsou zvláště účinná:

Aditiva Millers Oils Power EcoMAX pro naftu i benzín

Aditiva do paliva Millers Power EcoMAX , která jsou k dispozici v 500ml láhvi pro 500 litrů  paliva nebo v jedné láhvi pro 60litrů paliva, dodají vašemu motoru podporu více než jedním způsobem. Nejen, že pomáhají snižovat emise a zlepšují spotřebu paliva, ale také zvyšují výkon paliva přidáním 2 oktanových čísel u benzínových paliv a  o 4 oktanová čísel u nafty .

Aditiva Power EcoMAX, doporučená pro použití na každou palivovou nádrž, zajišťují důkladné čištění vašeho palivového systému včetně vstřikovačů a snižují usazování uhlíku ve spalovací komoře. To vše znamená hladší chod motoru s lepší reakcí na plyn a zvýšenou spotřebu paliva.

Toto aditivum lze také použít jako součást léčby problémů s motorem, jako jsou problémy s turbodmychadlem a ventily EGR, a je zvláště užitečné při poruchách emisích systémů.

Více o aditivech do nafty a benzínu najdete v obsáhlejším článku ZDE.

 

Millers Oils čistič vstřikovačů

Při náročnějším a dlouhém  provozu motoru na některé z levnějších paliv je pravděpodobné, že se po čase začnou vstřikovače zanášet karbonovými usazeninami nebo může být tryska pokryta vrstvou usazenin, který brání správné funkci vstřikovače. A pro optimální rozprach paliva je čistý a správně dávkující vstřik prostě základ.

Konstrukčně je vstřikovač určen k rozstřikování velmi jemné mlhy paliva do spalovací komory. Pokud dojde k částečnému ucpání trysky, dojde k ovlivnění rozstřiku a může to vést k tomu, že vstřikovač bude emitovat větší částice paliva. To způsobí, že proces spalování paliva bude méně účinný, což bude mít za následek zvýšenou spotřebu paliva, zvýšené emise a nárůst uhlíkových usazenin.

Přidáním čističe benzínových nebo naftových vstřikovačů do paliva se čistící molekuly v aditivu specificky zaměřují na vstřikovače a uvolňují trysky, aby se obnovil ideální rozstřik, což má za následek lepší zrychlení, snížení emisí a lepší hospodárnost.

Prevence je zde nasnadě, cena nových vstřikovačů (nebo repasu původních, pokud je možný) není úplně nejlevnější záležitost. 

 

Millers Oils Engine Flush -  proplach motoru

Při výměně oleje v motoru se často stává, že se vám nepodaří vypustit všechen starý olej ze systému. Většina moderních syntetických olejů je navržena tak, aby ulpívala na součástech motoru a poskytovala tak lepší ochranu před opotřebením. 

Millersův proplach motoru

Tento starý olej, doplněný o jakoukoli absorbovanou vodu a další nečistoty, může mít negativní vliv na nový olej, který přidáte do systému, okamžitě jej částečně znehodnotí a sníží jeho mazací a ochranné schopnosti. Vždy je cílem dostat z motoru co nejvíc starého oleje (proto se například mění olej lehce zahřátý).

Chcete-li si dát tu nejlepší šanci na odstranění co největšího množství starého oleje, přidejte láhev Millers Oil Engine Flush do starého oleje před vypuštěním, nech jej chvíli pracovat a pak se vypustí standardně stará náplň. Jako aditivum na bázi oleje se mísí se stávajícím olejem v motoru a pracuje na odstranění veškerých usazenin z motoru, aniž by způsobilo velké sraženiny, které by mohly způsobit škodlivé ucpání jinde v systému.

Jako bonus navíc, protože proplach motoru Millers Oil Engine Flush je na olejové bázi, neobsahují žádná škodlivá rozpouštědla, která by mohla poškodit součásti motoru a ohrozit nový olej.  

Vřele doporučujeme hlavně při první vaší výměně oleje u ojetého vozu. Dále pokud došlo k překročení stanoveného intervalu výměny oleje, pokud nemáte informace o kvalitě a délce aplikace předešlé olejové náplně (ideální proto, pokud kupujete ojeté auto a ta servisní historie není úplně křišťálově čistá), nebo přecházíte na olej vyšší výkonnostní třídy. U posledního případu zvedáme výstražně ukazováček - pokud opravdu chceš výkonný olej, protože očekáváš, že auto bude v extrémní zátěži, nejen, že použiješ proplach motoru, ale určitě konzultuj intervaly výměn, specifikaci a výkonnost oleje.

 

Další speciální aditiva do paliv, olejů a chladících kapalin

 

Millers Oils DPF Cleaner & Regenerator

Třeba takový DPF Cleaner je úžasným pomocníkem v prevenci a péči o DPF. Starší ročníky si zajisté pamatují, jak byly filtry pevných částic z počátku brutálním strašákem u nafťáků (To se ti vys*re, Pepo, to nekupuj!). Dneska má DPF snad i toustovač a dépéefko se stalo nedílnou součástí emisních systémů naftových aut a není to tak dávno, co i benzínové motory dostaly filtry částic.

Millers Oils DPF Cleaner & Regenerator je specializované naftové aditivum, které snižuje teplotu potřebnou pro spuštění a úspěšné dokončení regenerace filtru pevných částic (DPF). Tímto zabraňuje neefektivním a nedokončeným procesům regenerace DPF, předchází nadměrnému nahromadění nespálených částic sazí a minimalizuje riziko zablokování filtru. Díky tomu je filtr pevných částic udržován v čistém stavu a funguje s maximální efektivitou.

 

 

 

Už jsme se setkali s otázkou: "Když budu tohle používat pravidelně, bude moje DPF nesmrtelné?" Ne. Nebudeme ti mazat med kolem pusy, to nám hrdost nedovolí. Každé DPF má limitní kapacitu zaplnění, se kterým nejde nic udělat - takzvanou neregenerovatelnou kapacitu. Jakmile té se dosáhne, je potřeba měnit / repasovat / specializovaně čistit. Ani milion nucených regenerací ničemu nepomůže, ani krev panen a svěcená voda. 

Důležité ale je se k této kapacitě dostat co nejpomaleji. To se stane jen tak, že DPF bude regenerovat tak, jak potřebuje, úspěšně se regenerace dokončí a bude efektivní.

Jedno z našich služebních aut s 320 tisíci za 6 let na tacháči a původním DPF by mohlo vyprávět! (jo, dostává zázračný vodičky od Millers a vrní si jako kotě!)

Millers Oils Extra Cool - aditivum pro chladící systém

Tohle je taková speciálka. Většina běžných uživatelů o ní nikdy ani neuslyší, protože jejich chladící systém se stíhá s odpadním teplem poprat. Ale my moc dobře všichni víme, že jsou chvíle, kdy je auto opravdu v extrémní zátěži a potřebujeme chladit a chladit!

Millers Oils Extra Cool umí: Zlepšit průtok chladícího média - výrazně zlepšuje průtok chladícího média, což přispívá k optimálnímu chlazení motoru a zabraňuje přehřívání.

Dokáže snížit teplotu až o 15°C: S naším aditivem můžete očekávat snížení provozní teploty chladícího média až o 15°C. To je klíčové pro udržení optimálních teplot v chladicím systému a zabraňuje předčasnému opotřebení.

Účinně redukuje tvorbu usazenin v chladícím systému, což udržuje trubky a chladiče čisté a volné od překážek.

Chrání před korozí: Naše aditiva poskytují výraznou ochranu proti korozi pro veškeré kovy v chladícím okruhu, včetně hliníku a litiny. To prodlužuje životnost chladiče a dalších komponentů.

 

 

 

 

Millers Oils CVL Aditivum

Moderní paliva mohou být výzvou pro starší závodní motory, které byly navrženy pro používání olovem obohacených benzínů. Naštěstí však přicházíme s revolučním řešením – speciální aditivum, které umožňuje starším závodním motorům fungovat na moderním bezolovnatém palivu.

Mazivo CVL Aditivum pro ventily a zlepšovač spalování určené pro závody, které bylo odborně formulováno k ochraně ventilových sedel. Také chrání před korozivními účinky ethanolu obsaženého v moderním bezolovnatém benzínu E5 a E10. Pro všechny sportovní a závodní aplikace doporučujeme jednu láhev 250 ml na aditivaci maximálně 20ti litrů bezolovnatého benzínu. Zcela přesné dávkování je možné odladit na motorové brzdě.

 

Přizpůsobení starších motorů modernímu bezolovnatému palivu: Aditivum umožňuje starším závodním motorům bezpečně provozovat moderní bezolovnaté palivo. To je zásadní pro zachování výkonnosti a životnosti motoru, zatímco eliminuje riziko odstupu ventilových sedel.

Aditivum je rovněž účinné v moderních motorech vybavených senzory klepání a katalyzátory, což znamená, že je vhodné pro širokou škálu vozidel.

Odpovídá regulativům FIA pro palivo závodních automobilů.