TrackDay Shop

ProTrack wheels

Logo_Protrack_Wheels_RGB_web

 

My ze společnosti Protrack (formálně pod jménem Profilreifen24 GmbH) se aktivně věnujeme motorsportu již od roku 2001 a žijeme vším kolem disků, pneumatik a eventů.

Je naším posláním, nabízet našim zákazníkům co možná nevyšší možnou kvalitu, za férovou cenu z lásky k autům a motorsportu.

Z tohoto důvodu, jsme v roce 2017 založili společnost PROTRACK. Zde, se náš entusiasmus a vášeň, setkává s know - how, pečlivostí pro design a vývoj, aby vytvořili lehká ale přesto pevná kola.
Kola která fungují nejen na poli motorsportu, ale také kola, která jsou vhodná i pro silniční provoz, díky jejich TÜV certifikátu.

Našim cílem, je zákazníkům vždy nabízet ten nejlepší produkt.
Pokud trh není schopen nic takového nabídnout, museli jsme se do toho vložit my a vytvořit to sami.
A díky tomuto rčení, vznikla značka PROTRACK wheels.



 

CAD

DNA kola z lehké slitiny, se vytváří již v rané fázi designu a vývoje.

Pravdou je, že náš vývojový a inženýrský team s více jak pětadvacetiletými zkušenostmi v mezinárodním motorsportu, používá supermoderní software, aby dosáhl optimální kombinace pevnosti a lehké váhy pro každé, jednotlivé kolo.


cad_protrack_one
 

Analýza MKP

Pomocí metody konečných prvků lze simulovat různé situace každodenního používání již ve fázi návrhu.
Díky tomu je možné z návrhu vypracovat konečný design a optimalizovat poměr výkonu k hmotnosti a spotřebu   materiálu.
Tímto způsobem zajistíme, že budete mít k dispozici nejen lehké kolo, ale také stabilní, které bez námahy   zvládne všechny každodenní situace.
Snížení rotujících hmot zároveň přináší výhody ve výkonu a spotřebě.

 

fem_protrack_one




Spektrální analýza

Materiál, hliníkové slitiny, každé várky vyrobených kol, je podroben analýze, která odhalí případně vady materiálu.

Používáme slitiny pouze od seriózních dodavatelů.







Odlévání

Nejen že jsou naše kola schválená pro provoz na pozemních komunikacích díky TÜV certifikátu, ale jsou taky denně prověřovány ostrými koly, na světových, závodních okruzích.
To si žádá struktůru materiálu, který nemá žádné nedostatky, ani póry.

Po odlévání, jsou naše kola prověřeny v plně automatizovaném, rentgenovém oddělení a pokud je to potřeba, jsou kola s jakoukoliv chybou recyklovány.







Rentgen

Po odlití, jsou disky prověřeny kontrolou kvality.
Cílem rentgenu je odhalit něco, čemu se odborně říká “blowholes”. Jde o malé dutiny, které mohou vzniknout při odlévání. Dále má také za cíl, odhalit jakékoliv póry či prasklinky.






CNC obrábění

Mechanické obrábění optimalizující strukturu je velmi precizní, automatizovaný proces při kterém se odstraňuje nepotřebný, přebytečný materiál z kola pomocí CNC frézy.

To pomáhá ušetřit váhu, která přímo ovlivňuje výkonnost vozu a zejména v případě neodpružené váhy.







Lakování

Aby kola byla schopná, s přehledem vydržet nástrahy denní užití ať už v letních, či zimních měsících, jsou naše kola mechanicky čištěna a poté práškově lakována již po mechanické části výroby.

Vrstvy laku, se skládají z plniče, hlavní vrstvy barvy a poté čirého laku. To nejen zajistí krásný, lesklý vzhled našich kol, ale zároveň ochrání naše kola jak před mechanickým poškozením (tečky od kamínků) tak i před chemickým (od posypové soli).






Test soustřednosti 

Zejména v motoristickém sportu je důležité poskytovat nejvyšší možnou přesnost všech komponentů.
Proto jsou všechna naše kola před lakováním i po něm kontrolována na soustřednost a také na jejich radiální a boční házení.



 

Flow Forming

Při Flow Forming je lože ráfku odlitku vyválcováno pod vlivem tepla v dodatečném výrobním kroku.
Materiál se procesem vyvalování zhutňuje, což mu dodává větší pevnost a stabilitu. To umožňuje dosáhnout menší tloušťky stěny v loži ráfku, což má samozřejmě také pozitivní vliv na hmotnost kola.
Protože je zde značná hmotnostní výhoda, zejména u větších šířek kol, nabízíme naše kola od šířky 9,5 palce jako modely Flow Forming.